Site-ul tehnoplusgrup.ro este proprietatea S.C. TEHNO PLUS  S.R.L., persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Iasi, B-ul Primaverii, nr. 19, avand numar de ordine in Registrul Comertului J22/762/.2002, cod unic de inregistrare fiscala RO14773669.

1.  DEFINITII SI TERMENI           

        Vanzator – S.C. TEHNO PLUS S.R.L..

        Cumparator – persoana fizica / persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un Cont in Site si efectueaza o Comanda.

        2. DOCUMENTE CONTRACTUALE   

2.1. Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.

2.2. Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

2.3. Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda  va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.

2.4. Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.

2.5. Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe Site vor sta la baza Contractului, in completarea acestuia fiind certificatul de garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia pentru Bunurile achizitionate.

2.6.Confirmarea de Inregistrare a Comenzii primita de catre Cumparator automat, nu creeaza obligatii contractuale si nu este o confirmare a faptului ca produsele sunt pe stoc.Validarea comenzii de catre Vanzator se face doar daca:
1. Datele de Cumparator sunt complete si corecte;
2. Produsele din comanda Cumparatorului sunt disponibile;
3. Nu exista erori in sistem care ar putea genera preturi gresite (ex.: valoare a pretului zero/Lei)
Acest moment marcheaza incheierea contractului de Vanzare -Cumparare.

3.  POLITICA DE VANZARE ONLINE            

Pentru motive justificate SC TEHNO PLUS SRL isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Clientului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel SC TEHNO PLUS SRL. In oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al SC TEHNO PLUS SRL, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor sus mentionate.
3.1. Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Client/Cumparator.

3.2. Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

3.4. SC TEHNO PLUS SRL poate publica pe Site informatii despre Bunuri si/sau Servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care SC TEHNO PLUS SRL are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.

3.5. Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in Lei (RON) si includ T.V.A.. 

3.6. In conditiile prevazute de lege, pretul Bunurilor electrice afisat pe Site, include Taxa de timbru verde. In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita detalii cu privire la suma exacta adaugata la pretul Bunului, acesta ne va contacta telefonic sau scris.

3.7. In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.

3.8. Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

4. CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA            

 Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru Servicii ce tin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.

            5. DECLINAREA RESPONSABILITATII

5.1. Niciun Continut transmis catre Client sau Cumparator, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea SC TEHNO PLUS SRL si/sau al angajatului/prepusului SC TEHNO PLUS SRL care a mijlocit transferul de Continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.

5.2. TEHNO PLUS  SRL nu poate garanta si nu isi poate asuma raspunderea ca informatiile prezentate pe site sunt corecte, complete sau actualizate iar serviciile oferite prin acest site sunt accesibile, neintrerupte şi fara erori. Va rugam sa verificati corectitudinea specificatiilor pe site-ul producătorilor . Imaginile sunt prezentate pe site cu titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi de imagini in orice mod, datorita modificarii caracteristicilor sau a design-ului fara notificare prealabila de catre producator.

6. COMANDA            

6.1. Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.

6.2. Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.

6.3. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.

6.4. Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

6.4.3. datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;
6.4.2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de SC TEHNO PLUS SRL, in cazul platii online;
6.4.1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;

6.5. Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare.

Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

- ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat

- ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese,

6.6. In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va putea completa online formularul de retur ce se regaseste pe site.

6.6. Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta).
6.5.2. pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/iTransfer/ Card bancar- prin virament bancar;
6.5.1. pentru Comenzile achitate cu card online prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
6.5. In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:

6.7. In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.

            7. RETURNAREA PRODUSELOR

7.1.Cumparatorul poate solicita returnarea produselor in urmatoarele situatii:

Produsul nu este conform cu prezentarea de pe site. Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, Cumparatorul poate solicita returnarea acestuia si rambursarea integrala a contravalorii.

Produse ce au fost livrate greşit. Livrarea altor produse decât cele solicitate trebuie semnalata imediat, iar Cumparatorul va refuza receptia

Cumparatorul renunta la cumparare.

7.2. Cumparatorul are dreptul sa notifice in scris Vanzatorul ca renunţa la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv,în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Rambursarea contravalorii produsului ori se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la prima dovada a returului (dovada expedierii produsului sau primirea Formularului de returnare produs).

7.3. Rambursarea banilor fara penalitati şi fara invocarea unui motiv, se poate efectua în urmatoarele condiţii:

Produsele nu trebuie sa prezinte urme de uzura;

Starea produselor returnate trebuie să fie la fel ca la achizitionarea lor, inclusiv ambalajele trebuie mentinute intacte. In cazul tuturor consumabilor, folosirea lor nu mai permite returnarea lor.

7.4. Returnarea produsului se face impreuna cu cutia originala a acestuia, nedeteriorata, toate accesoriile primite, certificatul de garantie și o copie a facturii. Toate acestea trebuie impachetate corespunzator in alta cutie, nu in cutia produsului.Va rugam sa specificati pe colet RETURNARE  PRODUS. Coletul trebuie expediat cu un curier rapid cu care Vanzatorul are contract – FAN CURIER.

7.5. Cheltuielile de restituire sunt suportate conform legii de către Vanzator.

            8. CONFIDENTIALITATE

8.1. Conform cerintelor Regulamentului (UE) 2016/679 (“Regulamentul general privind protecția datelor” sau “GDPR”) pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, intrucât unul dintre principiile esențiale ale acestui cadrul legal îl reprezintă transparența, SC Tehno Plus SRL, vă informeaza despre modul în care colectăm , transferăm și protejăm datele dvs cu caracter personal atunci când interacționați cu noi în legătură cu produsele și serviciile noastre. Avem obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra.

8.2. Pentru orice informații suplimentare de care ați putea avea nevoie cu privire la prelucrarea datelor dvs, vă rugam să contactați Responsabilul cu protecția datelor personale la adresa de e-mail [email protected] sau prin poștă sau curier la adresa bulevardul Primaverii, nr.19, bl.d2B, Iasi, cod 700171 – cu mentiuneaîn atenția Responsabilului TehnoPlus cu protecția datelor.

8.3. Va rugam sa cititi dand click pe: "Politica de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal".

9. PUBLICITATE            

9.1. Newsletterele SC TEHNO PLUS SRL sunt transmise prin intermediul partenerilor specializati si agreati de SC TEHNO PLUS SRL. Astfel, sunt asigurate confidentialitatea si securitatea informatiilor.

9.2. In momentul in care, Clientul isi creaza un Cont pe Site, are posibilitatea sa isi exprime acordul cu privire la primirea de Newslettere. Optiunea cu privire la acordul emis de catre Client, poate fi modificata in orice moment, prin contactarea SC TEHNO PLUS SRL in acest sens.

9.3. Renuntarea la primirea Newslettere-lor de catre Client sau Cumparator se poate face in orice moment folosind legatura special destinata din cadrul oricaror Newslettere sau apeland numarul de telefon 0232/262095;

9.4. Renuntarea la primirea Newslettere-lor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru prezentul Document.

10. FACTURARE – PLATA            

10.1. Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul site-ului www.makita-online.ro includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare.

10.2. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

10.3. Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri si/sau Servicii vandute de SC TEHNO PLUS SRL precum şi pentru orice alte plati aferente Comenzii, exclusiv in format electronic, prin adaugarea facturii in Contul Cumparatorului sau prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in Contul sau.

10.4. Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.

10.5. Prin aceasta modalitate de comunicare Cumparatorul, accesand Contul sau, va detine o evidenta a facturilor emise de SC TEHNO PLUS SRL, putandu-le salva si arhiva la randul sau in orice moment si in orice modalitate pe care o doreste.

10.6. Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin adaugarea acestora de catre SC TEHNO PLUS SRL in Contul sau prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata in Contul sau.

10.7. In cazul in care aceste informatii sunt indisponibile mai mult de 48 (patruzecisiopt) de ore in Cont, te rugam sa ne sesizezi acest aspect pe adresa de mail:[email protected]

10.8. Plata comenzii se face in mai multe moduri:

- Numerar / Ramburs (se achita la curier)

- Pe baza de factura proforma cu ordin de plata.

Pentru virament bancar se va utiliza contul IBAN:  RO91 BACX 0000 0030 1189 0001, Banca UniCredit Iasi.

            11.  LIVRAREA BUNURILOR

11.1. Vanzatorul se obliga sa livreze Bunurile in sistem de curierat door-to-door catre Cumparator.

11.2. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

11.3. Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciilor numai pe teritoriul Romaniei.

11.4. Livrarea produselor se poate face intr-un interval de maxim 3 zile, din momentul in care s-au validat toate detaliile comenzii (modalitate de plata, termen de livrare, stocuri, preturi ) sau din momentul in care a fost facuta plata - in caz de plata in avans.

12. GARANTII            

12.1. Toate Bunurile comercializate de catre SC TEHNO PLUS SRL, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorului. Bunurile sunt noi, in ambalajele originale si provin de la producator.

12.2. In cazul Bunurilor vandute si livrate de SC TEHNO PLUS SRL, certificatele de garantie sunt emise de producator, MAKITA ROMANIA SRL, care are o retea de service nationala.

12.3. Pentru o corecta comunicare a certificatului de garantie aferent Bunului din Comanda, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si sa acceseze informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.

Lipsa certificatului de garantie al Bunului trebuie semnalata in maxim 48 (patruzecisiopt) de ore de la receptia marfii pe adresa [email protected] Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

12.4. In cazul unei defectiuni, Bunul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.

12.5. TERMEN DE GARANTIE:

  • 12 LUNI - pentru persoane juridice si scopuri profesionale;
  • 24 LUNI - pentru consumatori persoane fizice, utilizare casnica.

Declaratia de Conformitate este disponibila in manualul de utilizare.

12.6.CONDITII  DE  GARANTIE :

Drepturile consumatorului sunt conform prevederilor OG 21/ 92 cu modificarile si completarile ulterioare si prevederile L449/2003

  1. In cazul solicitarilor de reparatii in garantie, cumparatorul este obligat sa prezinte Certificatul de Garantie  impreuna cu factura/ chitanta originala de cumparare a produsului.
  2. Perioada de garantie acordata de fabricant pentru produsele mentionate pe factura/ chitanta de cumparare decurge de la data cumpararii,.
  3. Cu exceptia viciilor ascunse (material si/sau manopera), garantia nu acopera accesorii,   consumabile, precum si toate subansamblele casabile ce intra in componenta produselor achizitionate (cablu de alimentare, perii colectoare, sisteme de prindere, mandrina, carcasa, angrenaje, rulmenti, garnituri, seturi de reparatii  etc.) care se uzeaza ca urmare a utilizarii normale a produsului.
  4. In cazul aparitiei oricarei defectiuni in perioada de garantie va rugam sa contactati magazinul care a vandut produsul sau cea mai apropiata unitate service autorizata.
  5. Cumparatorul beneficiaza, contra cost, de service post-garantie, cu piese originale.
  6. In cadrul termenului de garantie, se asigura remedierea gratuita a defectelor aparute si reclamate de cumparator pentru produsul respectiv.
  7. Deteriorarile de genul zgarieturilor, socurilor sau rupturi ale elementelor demontabile sau nedemontabile care nu au fost aduse la cunostinta vanzatorului in momentul achizitionarii nu intra in garantie.
  8. Durata medie de utilizare a produselor este de 6 ani. Pentru aceasta perioada cumparatorul benficiaza, contra cost, de service post-garantie, cu piese originale.
  9. Perioada de garantie se prelungeste cu timpul scurs de la data la care a prezentat produsul defect si pana la data repararii acestuia.
  10. In cadrul termenului de garantie, remedierea prodului trebuie efectuata intr-o perioada rezonabila de timp, stabilita de comun acord, in scris, intre vanzator si consumator.Perioada de timp stabilita nu poate depasi 15 zile calendaristice de la data la care c