SUPORT

Program:

Luni – Vineri: 08:00 – 17:00

Sambata : 09:00 – 12:00

Tel. 0232/262095

 

Înainte de a ne contacta, te invităm să parcurgi lista cu întrebarile cele mai frecvente. Este posibil să găsești aici răspuns la întrebarea ta.

 

1. Este un produs pe stoc?
 

2. De ce nu reusesc sa platesc comanda online, cu cardul?
Verifica inca o data ca ai introdus corect datele cardului tau. Introducerea gresita a datelor cardului este cel mai frecvent motiv pentru care plata cu cardul nu functioneaza. Daca ai introdus corect datele cardului tau si nu reusesti sa platesti, te rugam sa ne suni la numarul 0232/262095.

 

3. In cate rate pot sa platesc o comanda?

Momentan nu avem acest serviciu.

 

4. Pot sa platesc o comanda cu bonuri cadou?

Nu putem accepta bonuri cadou pentru plata comenzilor. 

 

5. Am inregistrat o comanda si m-am razgandit, vreau alt produs. Cum procedez?

Daca nu ai primit inca produsul pe care l-ai comandat si nu il mai vrei, te rugam sa ne suni la numarul 0232/262095. Daca ai primit deja produsul, completeaza si trimite-ne formularul de retur.

 

6. Am cerut anularea comenzii cu cateva minute in urma. De ce nu imi apare in istoricul de  comenzi ca e anulata?
De obicei, daca comanda ta a fost deja facturata, chiar daca ai anulat-o, poate dura cateva ore pana cand statusul acesteia se actualizeaza in istoricul de comenzi. Te rugam sa verifici iar statusul comenzii tale in cateva ore.

 

7. Cand primesc factura pentru comanda pe care am inregistrat-o?
Imediat dupa ce comanda ta a fost facturata vei primi facture pe mail. De asemenea, in momentul in care comanda ta este predata curierului iti vom trimite un email cu detaliile de livrare, din care vei putea descarca si factura.

 

8. Cand se livreaza comanda mea?
Pentru produsele vandute de SC TEHNO PLUS SRL, imediat ce predam curierului comanda ta vei primi un email care va contine data estimativa de livrare. Daca ai ales sa ridici comanda din dintr-un punct de livrare, atunci cand produsele tale sunt pregatite, iti vom trimite un email cu data in care le poti ridica.

           

9. Nu sunt multumit de produsul pe care l-am primit. Cum pot sa il returnez?
Daca produsul cumparat nu este ceea ce aveti nevoie, puteti returna in termen de 14 de zile de la data livrarii, completand si trimitandu-ne formularul de retur.

 

10. Cum procedez daca am primit produsul deteriorat?
Daca ai primit produsul deteriorat urmeaza pasii:
   - realizează cateva poze la produs, din care sa reiasa cat mai bine ca este deteriorat;
   - trimite-ne o sesizare completand formularul de reclamatii si sesizari.