FIȘĂ SERVICE
Client:.............................................................................................................................…....…………………...........
Nr. telefon:..............................................................................................................……………………......................
Curierul cu care are loc expediţia:............................................................................................................................
Nr. şi data facturii (în cazul garanţiei):......................................................................................................................
Denumire utilaj, marca, cod şi serie:.......................................................................................…...............................
Maşina este predată împreună cu următoarele accesorii: .......................................................................................
..................................................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................................…...........
Descrierea defectului: ..............................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................................
Vă rugăm ca pentru maşina de mai sus, să efectuaţi următoarele lucrări:
- Repararea in garanţie (certificatul de garanţie este anexat împreună cu o copie a facturii de achiziţie şi sunt respectate condiţiile acordării garanţiei. În cazul pierderii garanţiei, se aplică punctele 2 si 3, conform hotărârii clientului.
- Diagnosticarea şi stabilirea unui deviz.
- Repararea maşinii.
- Întreţinerea şi revizia maşinii. Valoarea acestei operaţii este în funcţie de tipul maşinii.
Avem rugămintea ca înainte de a trimite masina la service sa ne trimiteţi acest formular prin fax 0232/262095 sau prin e-mail la office@tehnoplusgrup.ro pentru a stabili de comun acord datele expediţiei.