Potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

- ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat.

- ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese.

  • In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va putea completa online formularul de retur ce se regaseste pe site.
  • In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv.

 

  • In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza;

- pentru Comenzile achitate cu card online, prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
- pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/iTransfer/ Card bancar- prin virament bancar;

  • Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta).
  • In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.

 RETURNAREA PRODUSELOR

1.Cumparatorul poate solicita returnarea produselor in urmatoarele situatii:

  • Produsul nu este conform cu prezentarea de pe site. Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, Cumparatorul poate solicita returnarea acestuia si rambursarea integrala a contravalorii.
  • Produse ce au fost livrate greşit. Livrarea altor produse decât cele solicitate trebuie semnalata imediat, iar Cumparatorul va refuza receptia
  • Cumparatorul renunta la cumparare.

2. Cumparatorul are dreptul sa notifice in scris Vanzatorul ca renunţa la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv,în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Rambursarea contravalorii produsului ori se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la prima dovada a returului (dovada expedierii produsului sau primirea Formularului de returnare produs.

3. Rambursarea banilor fara penalitati şi fara invocarea unui motiv, se poate efectua în urmatoarele condiţii:

  • Produsele nu trebuie sa prezinte urme de uzura;
  • Starea produselor returnate trebuie să fie la fel ca la achizitionarea lor, inclusiv ambalajele trebuie mentinute intacte. In cazul tuturor accesoriilor si consumabililor, folosirea lor nu mai permite returnarea lor.

4. Returnarea produsului se face impreuna cu cutia originala a acestuia, nedeteriorata, toate accesoriile primite, certificatul de garantie și o copie a facturii. Toate acestea trebuie impachetate corespunzator in alta cutie, nu in cutia produsului.Va rugam sa specificati pe colet RETURNARE  PRODUS. Coletul trebuie expediat cu un curier rapid cu care Vanzatorul are contract – FAN CURIER.

5.Costul transportului pentru retur va fi suportat de Vanzator.